سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هرکس بسیار به درس و مباحثه علم بپردازد، آنچه را فرا گرفته از یاد نبرد و آنچه را ندانسته فرا گیرد . [امام علی علیه السلام]

مظلومی: در نیمه اول بازیکنان استقلال تمرکز نداشتند

ارسال‌کننده : مهدی در : 89/6/30 12:41 عصر

سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران گفت: بازیکنان ما در نیمه اول دیدار مقابل سایپا تمرکز لازم را نداشتند.




پرویز مظلومی پس از برتری 3 بر 2 برار سایپا در جمع خبرنگاران اظهار داشت: از بازیکنانم تشکر می‌کنم، آنها در زمین خواسته‌هایم را اجرا کردند و از هواداران نیز ممنونم با وجود آنکه یک گل عقب افتادیم اما همچنان تیم را تشویق کردند. در نیمه اول نیز می‌توانستیم گلزنی کنیم اما 3 موقعیت تک به تک را از دست دادیم.
وی ادامه داد: در نیمه اول روی یک ضد حمله گل خوردیم. بازیکنان در این نیمه تمرکز لازم را نداشتند و در نیمه دوم با 3 مهاجم بازی کردیم و بازی خوبی ارائه دادیم، هر چند در زدن ضربات آخر کم دقت بودیم. سایپا تیم خوب و جوان و دونده‌ای است که تیم ما را آزار داد و این شکست چیزی از ارزش‌های این تیم کم نمی‌کند.
سرمربی استقلال با اشاره به جشن تولدش عنوان کرد: بازیکنان ما قصد داشتند به من کادویی بدهند و با کسب این 3 امتیاز بهترین کادو را به من دادند. آرش برهانی نیز مهاجم خوبی است اما تحت فشار قرار دارد، نباید فراموش کنیم او زمانی آقای گل بوده است، من به او اطمینان کامل دارم.
مظلومی در مورد برنامه‌های تیم استقلال گفت: 3 روز تمرینات تعطیل است و 30 و 31 شهریور در تهران تمرین می‌کنیم و از اول مهر در کردان کرج اردو می‌زنیم به دلیل اینکه نفراتمان ناقص بود و برخی از بازیکنان محصل هستند، ترجیح دادیم در ترکیه اردو نزنیم.
وی در مورد خداحافظی کاپیتان تیمش از تیم ملی تاکید کرد: فرهاد مجیدی من را غافلگیر کرد، فکر نمی‌کردم بخواهد از تیم ملی خداحافظی کند. شاید اگر تصمیمش را به من می‌گفت کاری می کردم.
مظلومی در مورد اینکه آیا قصد ندارد مجید را از تصمیمش منصرف کند و خداحافظی‌اش به دلیل حاشیه‌های اخیر تیم ملی است گفت: او تصمیم خود را گرفته و من نمی‌دانم شما در مورد چه حاشیه‌های صحبت می‌کنید، فقط می‌دانم تیم ملی باید با نفرات اصلی‌اش به غرب آسیا برود زیرا خودم نیز یک بار تیم ملی را به آنجا برده‌ام.
سرمربی استقلال در مورد سکو نشینی آندره لوئیز و شایعه اخراج محسن یوسفی از استقلال عنوان کرد: مصدومیت لوئیز در تمرین باعث شد که شوکه شویم. او از ناحیه دنده آسیب دید و نتوانست بازی کند. محسن یوسفی نیز مصدوم است و از او خواسته‌ام خود را به تمرینات برساند، نمی‌دانم از کجا شایعه اخراجش مطرح شد. حتی شایعه تعویض کوشکی را با یک بازیکن دیگر مطرح کردند اما طبق قوانین تا نیم فصل هیچ کاری نمی‌توانیم انجام دهیم.




<>