سفارش تبلیغ
صبا ویژن
عمل کننده بی بصیرت، مانند رونده در بیراهه است . هر چه تندتر رود، ازمقصد دورتر شود . [امام صادق علیه السلام]

بازیکنان بهترین هدیه تولد را به من دادند/ کوشکی و یوسفی از استقل

ارسال‌کننده : مهدی در : 89/6/30 12:41 عصر






سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران با ابراز خرسندی از عملکرد شاگردانش در دیدار برابر سایپای البرز گفت: بازیکنان استقلال با این پیروزی بهترین هدیه تولد را به من دادند.

پرویز مظلومی پس از برتری تیمش مقابل سایپای البرز با بیان این مطلب افزود: اعتقاد دارم ما در نیمه اول می توانستیم با چند گل به برتری دست یابیم اما متاسفانه آرش برهانی به تنهایی سه موقعیت گل را از دست داد و در زمانی که در اوج حمله بودیم تیم سایپا از تک موقعیت خود استفاده کرده و دروازه ما را باز کرد.


مظلومی ادامه داد: البته نمی توان از کنار بازی خوب جوانان سایپا به سادگی گذشت. آقای مایلی کهن جوانان بسیار خوبی را پرورش داده و آنها توانسته‌اند حرف‌های زیادی برای گفتن داشته باشند. ما در نیمه دوم با صحبت‌هایی که بین دو نیمه با بازیکنانمان کردیم عرصه را بر تیم سایپا تنگ کرده و توانستیم با هجوم بیشتر دروازه این تیم را برای سه بار باز کنیم.


وی در خصوص داوری دیدار استقلال - سایپا نیز گفت: من همیشه نسبت به داوری حس خوبی داشته و برای داوران احترام خاصی قائلم اما فکر می کنم داور در دقایق پایانی بصورت سهوی مرتکب اشتباه شد و برای تیم سایپا پنالتی گرفت.


سرمربی استقلال تهران در خصوص کنار گذاشتن محسن یوسفی از این تیم و معاوضه بیژن کوشکی با امیر شاپورزاده، بازیکن تیم استیل آذین نیز گفت: نمی دانم این صحبت‌ها را چه کسانی عنوان می کنند و این شایعات را در زمانی که استقلال به آرامش می رسد، بوجود می آورند!


سرمربی تیم فوتبال استقلال تاکید کرد: محسن یوسفی بازیکن ماست و هیچ صحبتی در خصوص اخراج وی مطرح نشده است. ما فقط عنوان کردیم که اگر مصدومیت یوسفی به مدت زیادی بطول انجامید در آن زمان باید جانشینی برای او انتخاب کنیم.


وی با تکذیب شایعه معاوضه بیژن کوشکی با امیر شاپورزاده نیز گفت: ما هیچ بازیکنی از استیل آذین نخواهیم گرفت و قصد نداریم کوشکی را از دست بدهیم.


مظلومی پیروزی مقابل سایپا را بهترین هدیه‌ای خواند که در روز تولدش از آبی پوشان دریافت کرده است و گفت: از تمامی هواداران استقلال که به شدت و عاشقانه تیم خود را تشویق کردند، تشکر می کنم و امیدوارم که بتوانیم همیشه آنان را با دل شاد روانه منزل کنیم.


تیم فوتبال استقلال با برتری 3 بر2 مقابل سایپای البرز 16 امتیازی شد و جایگاه خود را در رده سوم جدول استحکام بخشید.




<>