سفارش تبلیغ
صبا ویژن
تو را به دوستی مسکینان و همنشینی با آنان سفارش می کنم . [رسول خدا صلی الله علیه و آله ـ به ابوذر ـ]

تیموریان: با هاشمیان برای حضور در تراکتورسازی صحبت نکردهام

ارسال‌کننده : مهدی در : 89/6/30 12:41 عصر

بازیکن تیم ملی فوتبال ایران گفت: با هاشمیان برای حضور در تراکتورسازی صحبتی نکرده‌ام بلکه این صحبت توسط مسئولان باشگاه بوده است.




آندرانیک تیموریان درباره حضورش در تراکتورسازی تبریز گفت: خوشحالم تراکتورسازی را برای بازی انتخاب کردم. هر بازیکنی دوست دارد در تیمی که 100 هزار تماشاگر دارد بازی کند.
وی در پاسخ به این سوال که آیا انگیزه‌اش از حضور در تراکتورسازی مسائل مادی بود،‌ عنوان کرد: دنبال پول نبودم چون اگر می‌خواستم، می‌توانستم از تیم‌های آسیایی پول بیشتری بگیرم. قبل از حضورم در تراکتورسازی با نظرزاده صحبت کردم و وی تاثیر زیادی در انتقال من به تبریز داشت. خوشحالم که بار دیگر می‌توانم زیر نظر مربی سابقم بازی کنم.

تیموریان درباره حضور هاشمیان در تراکتورسازی گفت: من با هاشمیان برای حضور در تراکتورسازی صحبتی نکرده‌ام بلکه از سوی باشگاه با وی تماس گرفته شده است. مطمئنا حضور این مهاجم می‌تواند با توجه به تجربه بازی 11 ساله در بوندس لیگای آلمان به تقویت خط حمله تراکتورسازی کمک کند.
وی در پاسخ به این سوال که آیا تراکتورسازی در این فصل آسیایی می‌شود یا نه، تاکید کرد: مطمئن باشید در پایان فصل سهمیه آسیا را کسب خواهیم کرد.

تیموریان  با اشاره به اینکه انتظارات از تیم ملی فوتبال ایران بالا رفته اظهار داشت: همه بازیکنان برای موفقیت تیم ملی تمام تلاش خود را انجام می‌دهند. امیدوارم با انجام بازی‌های خوب در رقابت‌های غرب آسیا خواسته مردم را برآورده کنیم.
این بازیکن با اشاره به آمادگی خوب تیم ملی یادآور شد: روند آماده سازی خوبی را پیش از حضور در جام ملت‌ها پشت سر گذاشته‌ایم و می‌توان به مسابقات غرب آسیا به عنوان دیدارهای تدارکاتی مناسب برای تیم ملی نگاه کرد.




<>