سفارش تبلیغ
صبا ویژن
سالمند از اینکه نزد جوان بنشیند و از او دانش آموزد، خجالت نکشد . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]

منصوریان: روی دوش مجیدی خداحافظی کردم و اختلافی با او ندارم

ارسال‌کننده : مهدی در : 89/6/30 12:41 عصر

منصوریان: روی دوش مجیدی خداحافظی کردم و اختلافی با او ندارم

مربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: می‌خواهند بین من و مجیدی اختلاف ایجاد کنند در حالی که او مانند برادر کوچک من است و اختلافی با این بازیکن ندارم.




علیرضا منصوریان در مورد دیدارهای غرب آسیا اظهار داشت: پیش از این با تیم‌های شرق آسیا یعنی کره جنوبی و چین بازی کردیم و تجربه خوبی از آن مسابقات به دست آوردیم. اکنون نوبت آن است که در غرب آسیا آن تجربه را کسب کنیم. مهمتر از نتایج بازی‌ها، دستاوردی است که در این رقابت‌ها حاصل می‌شود. اینکه ما با تیم‌های عربی و نوع بازی آزاردهنده آنها و داوری‌ها روبرو می‌شویم. برای مردم ما همواره دیدار با تیم‌های عربی به ویژه در زمانی که از آنها عقب هستیم سخت است. آنها ضد فوتبال بازی می‌کنند و وقت را می‌کشند. خوشبختانه در این مسابقات تیم‌های بحرین و عراق حضور دارند.
مربی تیم ملی در مورد ترکیب اصلی این تیم به فارس گفت: بعد از مسابقات غرب آسیا به ایده‌آل‌های خود نزدیک می‌شویم و افشین قطبی و کادر فنی به 80 تا 90 درصد از ترکیب اصلی تیم خواهد رسید.

منصوریات در مورد غیبت افشین قطبی درجلسه کمیته فنی امروز اظهار داشت: به دلیل شرایطی که وجود داشت، قطبی به دنبال کارهای جانبی تیم ملی بود و من به نمایندگی از کادر فنی تیم ملی بزرگسالان در این نشست حاضر شدم. بیشتر بحث نیز در مورد نوجوانان، جوانان و تیم امید بود و اینکه چگونه تیم ملی تدارک بهتری برای بازی‌های غرب آسیا داشته باشند.

منصوریان در مورد حمایت سعیدلو و کفاشیان از تیم ملی عنوان کرد: حمایت این دو عزیز تاثیر روحی مثبت خوبی بر روی ملی‌پوشان دارد. سعیدلو به عنوان رئیس سازمان تربیت‌بدنی به ریز مسائل وارد شده و علی کفاشیان نیز تمام تلاشش را برای موفقیت تیم انجام داده است. این دو بزرگوار وارد گود شده‌اند و کت‌ها را از تن بیرون آوردند تا تیم ملی که ویترین ورزش کشور است، نتایج خوبی بگیرد. این مسئله بازیکنان را از نظر روحی دگرگون کرده و دغدغه‌های کادر فنی نیز کم شده است.

مربی تیم ملی در مورد شایعه‌ای مبنی بر اینکه دعوت نشدن و دعوت شدن فرهاد مجیدی به تیم ملی و خداحافظی‌اش را به علیرضا منصوریان نسبت می‌دهند، گفت: خداحافظی فرهاد مجیدی از تیم ملی یک نظر شخصی بوده؛ او کسی است که بازوبند کاپیتانی را در استقلال بعد از من گرفته و این سمت مهم را عهده‌دار شده است. اکنون نیز که از تیم ملی خداحافظی کرده یک تصمیم شخصی بوده است. امیدوارم آنها که چنین شایعاتی را مطرح کرده‌اند که دعوت نشدن و خداحافظی مجیدی از تیم ملی به دلیل من بوده، وجدان آسوده‌ای داشته باشند و شب با آرامش سرشان را بر روی بالش بگذارند. در این مدت حتی یک تماس تلفنی نیز با مجیدی نداشتم.

وی ادامه داد: روی دوش فرهاد مجیدی از فوتبال خداحافظی کردم و زمان خداحافظی‌ام عکسی دارم که در بغل او هستم اما برخی می‌خواهند بین من و مجیدی شکاف ایجاد کنند و خود وارد این شکاف شوند.فرهاد مجیدی مانند برادر کوچکتر من است. برای آنهایی که چنین شایعاتی را دامن می‌زنند متاسفم. آیا اگر فرهاد مجیدی به تیم ملی بیاید یا نیاید، 50 میلیون تومان از قرارداد من کم یا زیاد می‌شود؟ بهتر است منطقی فکر کنیم. هواداران باید بدانند برخی می‌خواهند بین من و مجیدی اختلاف ایجاد کنند. یکی می‌گوید من فرهاد را نزد منصوریان می‌برم یا منصوریان را پیش فرهاد می‌برم. بهتر است این افراد بازی‌های رسانه‌ای را با بازیکنان دیگر انجام دهند.من تلفن فرهاد مجیدی را دارم و اگر لازم باشد با او تماس می‌گیرم.

مربی تیم ملی با اشاره به اینکه برخی مطبوعات نوشته‌اند او جواب دایی را داده است، تصریح کرد: یک بار هم به خبرگزاری فارس گفتم من 20 سال دوستی و رفاقتم را فدای موقعیت 6 ماهه یا دوساله در تیم ملی نخواهم کرد. دایی یکی از بهترین دوستان زندگی من است و دوستی با او را فدای جایگاه موقتم نمی‌کنم.

بازیکن اسبق استقلال با اشاره به هواداران پرشمار این تیم اظهار داشت: بازیکنی که به استقلال یا پرسپولیس می‌آید زیر ذره‌بین رسانه‌ها مردم و تماشاگران قرار دارد و کسی که بخواهد در سطح بالا بازی کند، همواره برایش حرف و حدیث ایجاد می‌شود. امیدوارم آنهایی که می‌خواهند با حاشیه‌سازی من را مقابل تماشاگران استقلال قرار دهند، وجدان راحتی داشته باشند. من قبل از آنکه بازیکن استقلال شوم، هوادار این تیم بودم و حتی به یاد دارم که شاهرخ بیانی چه لباسی بر تن می‌پوشید و در ورزشگاه آزادی بازی می‌کرد. 4 چیز برایم قابل احترام است. پس از خداوند استقلال، هوادارش، پیشکسوتش و پدرم. پدرم همواره از من خواسته است که استقلال را به دست‌انداز نیندازم و من هم این خواسته را به پسرم منتقل کردم.




<>