سفارش تبلیغ
صبا ویژن
ارزش مرد به اندازه همت اوست و صدق او به مقدار جوانمردى‏اش و دلیرى او به میزان ننگى که از بدنامى دارد و پارسایى او به مقدار غیرتى که آرد . [نهج البلاغه]

بائو: کار هواداران شهرداری را تایید نمیکنم

ارسال‌کننده : مهدی در : 89/6/30 12:41 عصر

هافبک شهرداری تبریز گفت: به دلیل اینکه دایی و باقری به فوتبال ایران خدمات زیادی کرده‌اند کار هواداران شهرداری را تایید نمی‌کنم.




میثم بائو  اظهار داشت: دو تیم 3 یا 4 موقعیت خوب داشتند. در تیم‌های شهرستانی هیچ وقت بازیکنان شبیه یکدیگر نیستند و فرق زیادی بین بازیکنان اصلی و نیمکت نشین است که ما را در این بازی اذیت کرد اما روی هم رفته بازی پایاپا و نتیجه مساوی عادلانه بود.
بائو تاکید کرد: در نیمه اول توپ و میدان در اختیار ما بود اما در نیمه دوم در 20 دقیقه ابتدایی پرسپولیس حمله کرد و بازی را در اختیار گرفت. سپس با تدابیری که داشتیم میانه زمین را پس از خود باوری بازیکنان در دست گرفتیم و در دقیقه 97 مزد زحمات خود را گرفتیم.

بائو در خصوص بی احترامی هواداران تبریزی به دایی، باقری و کاشانی عنوان کرد: هواداران ما به خاطر اتفاقات بازی با تراکتورسازی دلخور بودند. قدری کم لطفی به آنها شده بود اما باقری، دایی و کاشانی از افراد زحمت کش این تیم هستند و من کار هواداران شهرداری را تائید نمی‌کنم. امیدوارم دیگر شاهد این ماجرا نباشیم.
وی افزود: اول بازی برای کاشانی و دایی گل بردم و آنها را بوسیدم تا احترام این دو عزیز را نگه دارم چون احساس می‌کنم وقتی در پرسپولیس بودم آنها زحمات زیادی برایم کشیده‌اند به همین دلیل من حرمت آنها را نگه داشتم.

بائو در پایان در خصوص شایعه درگیری‌اش با اکبر میثاقیان قبل از دیدار مقابل سپاهان اصفهان گفت: من حرف‌هایم را زده‌ام. متاسفانه موارد کوچک را بزرگ کردند. بین من و میثاقیان مشکلی نیست. قبل از بازی با سپاهان میثاقیان از من خواست هر طوری که شده به میدان بروم اما چون از ناحیه پاشنه پا دچار مشکل بودم درخواست کردم در این بازی به میدان نروم چون احساس درد می‌کردم. همین مورد باعث شد دقایقی با یکدیگر صحبت کنیم اما بعدا خبرهای بیرون آمد که صندلی به سمت هم پرتاب کردیم و با یکدیگر درگیر شدیم که طی این 10 سال حضورم در فوتبال یک بار هم دست به این کار نزدم.




<>