سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بارالها ! من از تو خشنودی به قضایت، برکت مرگِ پس از زندگی، خوشی زندگی پس از مرگ، لذّت نگریستن به رخسارت، شوق دیدار و دیدنت بی تنگنایی زیانبار و یا فتنه ای گمراه کننده را خواستارم . [رسول خدا صلی الله علیه و آله]

حیدری: کاش 5 گل از شهرداری تبریزی میخوردیم

ارسال‌کننده : مهدی در : 89/6/30 12:41 عصر

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس گفت: کاش 5 گل از شهرداری تبریز می‌خوردیم؛ اما بازی مساوی نمی‌شد.




سپهر حیدری  اظهار داشت: دیدار بسیار کابوس واری را برابر شهرداری تجربه کردیم. باور کنید آنقدر ناراحت هستم، نمی‌دانم باید چه بگویم. فکر کنم در این بازی به حق خود نرسیدیم و دچار اتفاقات فوتبال شدیم.
وی افزود: کاش 5 گل می‌خوردیم و بازی را می‌باختیم؛ اما نتیجه مساوی نمی‌شد. همه دیدند که این دیدار، 7 دقیقه وقت اضافه نداشت. وقتی از داور پرسیدیم که چرا 7 دقیقه وقت اضافه گرفتی، گفت که 3 دقیقه برای تعویض‌ها بود و 3 دقیقه برای این طرف و آن طرف کردن. برای یک دقیقه وقت اضافه هم جوابی نداشت. باید قبول کنیم داوری خوب نبود.
حیدری خاطر نشان ساخت: قصد بی‌احترامی به داوران را ندارم. داور بازی با ما بسیار جوان و خوب بود؛ اما به درد این دیدار نمی‌خورد. ایشان باید بازی‌های کوچک‌تری را قضاوت می‌کرد تا به این بازی می‌رسید. هر فحشی که هواداران تبریزی به ما می‌دادند، داور به نفع آنها سوت می‌زد. آن هم به دلیل این بود که استرس داشت.
مدافع تیم پرسپولیس عنوان کرد: با توجه به بازی خوبی که کردیم، حداقل باید 3 گل به حریف می‌زدیم. در خط دفاع بسیار خوب عمل کردیم؛ اما بازیکن حریف از شلوغی محوطه جریمه و شارژ بازیکن ما استفاده کرد و در دقیقه 97 به ما گل زد. باور کنید هنوز باورم نمی‌شود چه اتفاقی افتاده است.

وی درباره حواشی‌ این دیدار گفت: 4 بازی است که به تبریز می‌رویم. در بازی اول باقری و دایی را به شدت تشویق کردند. در بازی دوم دایی را تشویق کردند؛ اما باقری را تشویق نکردند. در بازی سوم موضوع بر عکس شد. در بازی چهارم دیدید که به هر دو بی احترامی کردند. با این کار به شناسنامه فوتبال ایران بی احترامی کردند.
وی افزود: مگر جرم است که دو بازیکن مقابل تیم همشهری خود به میدان بروند؟ باقری و دایی همیشه گفته‌اند، هر چه دارند از مردم ترک زبان است و افتخار می‌کنند که آذری هستند. جواب آنها خوب داده نشد. امیدوارم دیگر شاهد این اتفاق‌ها و دیدن این سنگ‌ها و بی‌احترامی‌ها در تبریز نباشیم.

سپهر حیدری عنوان کرد: همه بچه‌ها خوب بودند؛ حتی بازیکنانی که در زمین جایگزین اصلی‌ها بودند؛ اما به حق خود نرسیدیم. همه دیدند وقتی که گل تساوی را خوردیم، 11 نفر بازیکنان پرسپولیس روی زمین افتادند. این، به دلیل ناراحتی شدید بود که امیدوارم دیگر تکرار نشود.




<>