سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بهترینِ برادرانت، کسی است که تو را به هدایت رهنمون شود، تقوا نصیبت کند و از پیروی هوای نفس بازت دارد . [امام علی علیه السلام]

رضایی: هواداران واقعی تبریزی در ورزشگاه حضور نداشتند

ارسال‌کننده : مهدی در : 89/6/30 12:41 عصر

مدافع پرسپولیس گفت: نمی‌دانم اتفاقات روز گذشته را چگونه توصیف کنم اما به نظرم هواداران واقعی تبریزی در ورزشگاه نبودند.




شیث رضایی  عنوان کرد: بازی بسیار خوبی را برابر شهرداری تبریز به نمایش گذاشتیم اما متأسفانه به حق خود نرسیدیم. سوار توپ و میدان بودیم اما وقتی پرسپولیس در دقیقه 97 گل می‌خورد این موضوع فقط خواست خدا بوده و نمی‌توان بر حکمت آن شکی کرد.
رضایی اظهار داشت: هر کاری که لازم باشد بازیکنان انجام دادند و از جان مایه گذاشتند. در دقایق پایانی بازی رحمان احمدی با رشادت خاص و مصدومیتی که گریبانگیرش شد همه چیز را فراموش کرد و با روحیه‌ای دو برابر همراه مصدومیت در چارچوب پرسپولیس ایستاد. شاید اگر فرد دیگری بود یک دقیقه هم نمی‌توانست درون دروازه بایستد.

وی گفت: من هم متأسفانه از ناحیه گونه دچار مصدومیت شدم. همچنین علیرضا محمد از ناحیه پا دچار درد فراوانی بود اما همه اینها را تحمل کردیم تا به 3 امتیاز برسیم ولی خواست خدا بود که این بازی به تساوی کشیده شود و واقعا نمی‌دانم چه حرفی باید بزنم.
رضایی خاطرنشان کرد: شهرداری تبریز دومین خط حمله خوب لیگ برتر را دارد اما یک فرصت خطرناک هم روی دروازه ما نداشت. تمام تمرکزمان این بود که در خط دفاعی جسور و جنگجو باشیم تا گل نخوریم به همین دلیل از دقیقه 85 به مدافعان کناری‌ام گفتم که نفوذ نکنند ولی متأسفانه بالاخره گل خوردیم.

وی همچنین در خصوص حواشی‌های بازی تبریز گفت: بی‌احترامی به دایی و کاشانی بی‌احترامی به کل پرسپولیس بود یعنی خانواده ما زیر سؤال رفت. کاشانی و دایی افراد بزرگی هستند و نباید در هیچ کجای ایران به اسطوره‌ای مثل دایی که شاید چندین سال آینده شبیه او را پیدا نکنیم، بی‌احترامی کرد. دایی روزهای تلخ و شیرین ما را چشیده اما متأسفانه تبریزی‌ها به او بی‌احترامی کردند که به نظر من آنها هواداران تبریزی نبودند.
رضایی افزود: کاشانی چه گناهی کرده است؟ او هر موقع در جمع ما می‌نشست، می‌گفت تبریزی‌ها در کنار پرسپولیسی‌ها بهترین هواداران ایران را دارند و یا به ما تذکر می‌داد کاری نکنید که آنها دچار آزردگی شوند اما وقتی دیدم در قبال کاشانی این کارها را کردند واقعا از خودم شرمنده شدم چون نیت خالص کاشانی را با کارهای زشت جواب دادند.




<>