سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خداوند ـ تبارک و تعالی ـ، شخصی را دوست دارد که در میان جمعیّت، بی آن که هرزه درایی کند و ناسزایی گوید، شوخ باشد، با تفکّرش تنها شود، با عبرت ها خلوت گزیند، و با نماز، شب زنده داری کند . [امام باقر علیه السلام]

/گزارش تمرین تیم ملی/

ارسال‌کننده : مهدی در : 89/6/30 12:41 عصر

 

 فرزاد آشوبی در اولین تمرین تیم ملی فوتبال ایران دچار مصدومیت شد.




 تیم ملی اولین جلسه تمرین خود را در زمین شماره 2 کمپ تیم‌های ملی درحالی برگزار کرد که ملی‌پوشان در ابتدا به دویدن دور زمین پرداخته و سپس روی برنامه‌های منظم افشین قطبی کارهای تاکیتکی را مرور کردند.
نکته جالب توجه، تمرینات ویژه سرمربی تیم ملی برای بازیکنان بود. بازی در نیمی از زمین در فضاهای کوچک، دادن پاس‌های تک ضرب و گماشتن یک هافبک مشترک برای هر دو تیم در میانه زمین از جمله برنامه‌های تیم ملی بود و قطبی در طول این تمرین تاکتیکی بارها و بارها با متوقف کردن جریان تمرین نکات لازم به بازیکنان گوشزد می‌کرد.

* محمد غلامی،‌ علیرضا حقیقی و هادی نوروزی به دلیل مصدومیت در تمرین تیم ملی حضور نداشتند ضمن آنکه غلامرضا رضایی اصلا در اردو نبود. فرزاد آشوبی در اواخر تمرین دچار آسیب‌دیدگی جزیی از ناحیه مچ پا شد و سپس برای آب درمانی به استخر رفت.

* میلاد میداودی در لحظاتی که تیم ملی در حال آغاز شدن بود، به محل اردو آمد و در تمرین شرکت کرد. میداودی به دلیل تأخیر در پرواز اهواز به تهران دیرتر در اردو حاضر شد.

* عده‌ای از طرفداران تیم ملی با پیراهن یکدست از شهر قوچان در تمرین تیم ملی حاضر شده و بازیکنان این تیم را تشویق کردند. قطبی در پایان تمرین بین تماشاگران رفت و با آنها صحبت کرد. این تماشاگران پس از عکس یادگاری با قطبی و بازیکنان شعار می‌داند " قطبی وعده ما یادت نره. " اینکه قطبی به آنها چه وعده‌ای داد مشخص نشد.

*برخی از دوستان و آشنایان حسین کعبی با حضور در تمرین به تشویق این بازیکن پرداختند. این در حالی است که کعبی به تیم ملی دعوت نشده و این عده در شعارهای خود خواهان دعوت این بازیکن بودند.

* تیم ملی نوجوانان ایران در زمین شماره 2 کمپ تیم‌های ملی همزمان با تمرین تیم بزرگسالان کارهای تاکتیکی را انجام می‌داد.

* علیرضا منصوریان و بیوتر بازیکنان را در قالب دو تیم تقسیم کرده و نکات لازم را در حین تمرین به آنها گوشزد می‌کردند.

* ابراهیم میرزاپور که در بازی آخر پیکان دچار مصدومیت شد، امروز بدون مشکل پا به پای سایر بازیکنان در تمرینات گروهی شرکت کرد.

تیم ملی فوتبال ایران برای شرکت در مسابقات غرب آسیا فردا ساعت 22 تهران را به مقصد امارات ترک می‌کند و پس از وقفه‌ای 7 ساعته در این کشور با پروازی جداگانه راهی اردن خواهد شد. این رقابت‌ها از جمعه آغاز می‌شود.




<>